Friday, January 11, 2008

ေတြးေတာမိေသာအေၾကာင္းအရာတစ္ခု

ကၽြန္ေတာ္လဲ ဘေလာ့ဂ္ေလးကို ၀င္မေရးၿဖစ္တာ ၾကာၿပီ..ဟိုတစ္ေန႕ကၽြန္ေတာ္ ပ်င္းပ်င္းနဲ႕ၿမန္မာဗီြဒီယို တစ္ကားၾကည့္လိုက္တယ္ ...မိဘ ေမတၱာဘြဲ႕ကားေလးေပါ႔.. ဒီကားေလးကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္အေမကို ကၽြန္ေတာ္အရမ္းသတိရလာတယ္ ..ၿပီးေတာ့ မိဘေတြကို ပိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေလးစား ၿမတ္ႏူိးမိလာတယ္..ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို လည္းအေတြးေတြ အမ်ားၾကီးေပးသြားတယ္..မိဘဆိုတာ သားသမီးေတြကို ကိုယ္၀န္ေဆာင္ထဲ ကမေမြးဖြားရေသးတဲ့ သားသမီးအတြက္ ၾကိဳတင္စိုးရိမ္ၿပီး အစားအေသာက္အေန အထိုင္က အစဂရုစိုက္ခဲ့ရတယ္...... သူတို႕အရမ္းၾကိဳက္တဲ့ အစားအေသာက္ေတာင္ ဒါေလးငါ စားလိုက္ရင္ ငါ့ရင္ေသြးေလး ဘာၿဖစ္သြားႏူိင္တယ္ဆိုၿပီး သူတို႕ရဲ႕စိတ္ဆႏၵေတြ ကိုမ်ိဳသိပ္ ခဲ့ရတယ္.. ေမြးဖြားေတာ့လည္း သူတို႕ရဲ႕အသက္အႏၱရယ္ၾကားကေန ေမြးဖြားလာခဲ့ရတယ္..ေမြးဖြားၿပီးေတာ့လည္း သားသမီးေတြ ရဲ႕ေရွ႕ေရးအတြက္ၾကိဳတင္ ေတြးေတာပူပန္ၾကၿပန္ေရာ...ဒါေတြ ဒီလိုေပးဆပ္ေနတာဟာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြနဲ႕ ေပးဆပ္ခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး.. သားသမီးေတြအဆင္ေၿပတယ္ဆို သူတို႕မွာပီတိေတြတေ၀ေ၀နဲ႕ လူေတြၾကားမွာေပ်ာ္ရႊင္ေနလိုက္တာ..ကိုယ့္သားသမီးက မလိမၼာေတာ့ လည္း အေၿပာအဆိုခံက်ရတာေပါ႔..ဒါေတြက သူတို႕ၿပန္ရလိုက္ရတဲ့ အရာေတြပါ.. သားသမီးေတြက အရြယ္ေရာက္ အိမ္ေထာင္ေတြက်သူ တို႔ကို စြန့္ခြါသြားၾကေရာ..သူတို႕ဘာမွၿပန္ရတာ မဟုတ္ဘူး..အနီးေနတုန္းက မိဘေက်းဇုူးကို ကၽြန္ေတာ္ ဒီေလာက္ မစဥ္းမိေသးဘူး .. အေ၀းေရာက္မွ အိမ္ နဲ႕အေမကို ပိုလြမ္းပိုတမ္းတ မိလာၾကတယ္..ကၽြန္ေတာ္တို႕ ညီအစ္ကိုေတြက အေမနဲ့ ေနတာၾကာေတာ့ အေမကို ပိုခ်စ္ၾကတယ္..အေမက ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြကို ရရာအလုပ္လုပ္ၿပီး ပညာတတ္ၾကီးေတြ ၿဖစ္ေအာင္ ၿပဳစုပ်ိုဳးေထာင္ေပး ခဲ့တယ္ .. သူကိုယ္ တိုင္ ပညာမတတ္ေပမယ့္ သူသားသမီးေတြကို ပညာတတ္ၾကီး ၿဖစ္ေစခ်င္တာ အေမဆႏၵေတြပါ..ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မလိမၼာခဲ့ဘူး..အ ေမကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုရုိက္ၿပီး ဆံုးမသမွ်ကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုမခ်စ္လို႕ပဲလို႕ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ခဲ့တယ္ ..ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္ လုပ္ခ်င္တာေတြ ကို ေလွ်ာက္လုပ္ခဲ့မိတယ္..ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ အေမ ပတ္၀န္းက်င္မွာဘယ္လို မ်က္ႏွာငယ္ခဲ့ ရတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္မစဥ္းစားခဲ့မိဘူး.. အစကမွ ပိုက္ဆံမရွိလို႕ လူေတြကႏွိမ္ခ်င္ပါတယ္ ဆိုမွ ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ အေမ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ေဆြမ်ိဳးေတြၾကားထဲမွာ ေခါင္းမေဖာ္ရဲ ေအာင္ ၿဖစ္ခဲ့ရတယ္ .. သူမွာဘယ္ေလာက္ အခက္အခဲေတြရွိရွိ အၿပၤဳးမပ်က္ ရင္ဆိုင္ခဲ့တဲ့ အေမ..ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ မ်က္ရည္အၾကိမ္ ၾကိမ္ က်ခဲ့ရတယ္..အေမ ေနာက္ဆံုးေၿပာခဲ့တဲ့ေနာက္ဆံုးစကားတစ္ခြန္း ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ကို ကၽြန္ေတာ္ ၿပဴၿပင္ခဲ့ မိတယ္ ..ဘာလဲ ဆိုေတာ့“ငါ ဘယ္လို္အခက္အခဲမဆို ငါ့ရင္စည္းခံႏူိင္တယ္ ၊ငါကိုပတ္၀န္းက်င္ ကဘယ္လိုလိုေၿပာေၿပာ ငါမမႈ႕ဘူး ..ငါရင္ဆိုင္ရဲတယ္ ..ငါ ရင္မဆိုင္ရဲတာ ငါေမြးတဲ့ငါသားသမီးေတြ ငါလို ပညာတတ္ မၿဖစ္မွာ၊ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ့ အခ်ိဳးအႏွိမ္ကို ခံရမွာကိုပဲ.. မင္း ဘာသူ စဥ္းစားေပါ့ ” ..ဒါ ကၽြန္ေတာ္(၁၀)တန္းကို ေရာက္တဲ့ႏွစ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကို အေမ ေၿပာခဲ့တာပါ..ကၽြန္ေတာ္ ဒီစကားေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ ကိုၿပဳ ၿပင္ခဲ့တယ္.. အခုေတာ့ အေမ လိုခ်င္တဲ့ ဘ၀ တစ္ခု ကိုကၽြန္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ ခဲ့ၿပီ..အေမရဲ႕စကားေတြဟာ က်ေနာ္အတြက္ေတာ့ ခြန္အား ေတြပါ.. ကၽြန္ေတာ္ ဒီဘ၀ကို ေရာက္ေတာ့ အေမ ဘာေတြ ခံစားရလဲ.. ပီတိေတြ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ခ်ီးက်ဴးမႈ.ေတြပဲ ရခဲ့ရတာပါ..အားလံုး ဟာကၽြန္ေတာ္ တို႔အတြက္ခ်ည္းသူ လုပ္ေပးရတာခ်ည္းပါ .. ကၽြန္ေတာ္ဆိုလိုခ်င္တာက မိဘဆိုတာ သူတို႔ရဲ႕ အေနအထား၊ဘ၀ေပးအ ေၿခေနပၚ မူတည္ၿပီး သားသမီးေတြကို ထိန္းေၾကာင္းၾကရတာပါ.. သားသမီးကို ခ်စ္ေသာ္လည္း သူတို႕ကို မွီခို ကိုယ့္အစြမ္းအစကို ထုတ္ မသံုးတတ္မွာ ဆိုးလို႔ မခ်စ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနၿပရတာ ေတြလဲရွိၾကတယ္..သားသမီးကို ေကာင္းေစခ်င္ လို႕ရုိက္ႏွက္ရေပမယ့္ သူတို႕ ရင္ထဲမွာဘယ္ေလာက္ထိ စိတ္ထိခိုက္ရတယ္ ဆိုတာကၽြန္ေတာ္ တို႕ သိခဲ့ရၿပီ..ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ရဲ႕မီးရွူးတန္ေဆာင္ဟာ အေမပါ..ထို ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ တို႕အသက္ရွင္သေရြ႕ ကာလပတ္လံုး ကၽြန္ေတာ္တို႕မိဘေတြကို မေမ့ၾကပါနဲ႕လို႕ကၽြန္ေတာ္ တိုက္တြန္းပရေစ..

No comments: