Monday, December 31, 2007

ၿပန္လည္ေအာက္ေမ့ၿခင္း(၂၀၀၇)

(၂၀၀၇)ခုႏွစ္ဟာက်ေနာ္အတြက္မေမ့စရာအၿဖစ္အပ်က္ေတြနဲ႕က်ေနာ္အတြက္ေပ်ာ္ရႊင္စရာခင္မင္ဖြယ္ရာ
ခ်စ္ခင္စရာေကာင္းေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႕အရမ္းခ်စ္ဖို႕ေကာင္းေသာညီမေလးတစ္ေယာက္(၂၀၀၇)က
က်ေနာ္အတြက္ေကာင္းမြန္ေသာလက္ေဆာင္အၿဖစ္ေပးအပ္္္္္္္္ခဲ့တယ္..ထို႕အတူ(၂၀၀၇)ကက်ေနာ္အတြက္
၀မ္းနည္းစရာအၿဖစ္အပ်က္တစ္ခုက ိုဖန္ဆင္းေပးသြားတယ္..

က်ေနာ္နဲ႕ႏွစ္နဲ႕ခ်ီခင္ခဲ့ရတ ဲ့လူတစ္ေယာက္က
က်ေနာ္ကိုဘာအေၾကာင္းၿပခ်က္မွမရွိပဲ..စႊန္႕ခြာသြားၿခင္းကိုခံလိုက္ရတယ္..က်ေနာ္ရဲ႕တကယ္ေဆြမ်ိုးသား
ခ်င္းေမာင္ႏွမလိုခင္တဲ့လူတစ္ေယာက္ကက်ေနာ္ကိုဒီလိုလုပ္သြားတဲ့အတြက္က်ေနာ္အရမ္း၀မ္းနည္းမိတယ္
အရမ္းခံစားရတယ္..သူက်ေနာ္အေပၚမွာထားခဲ့တဲ့သံေယာဇဥ္ေတြသူေၿပာခဲ့စကားေတြကိုက်ေနာ္ၿပန္စဥ္းစား
မိေလတိုင္း..သူဘာလို႕ရုတ္တရတ္ၾကီးဒီလိုလုပ္သြားရသလဲဆိုတာနားမလည္ေလပဲ..ေနာက္မွက်ေနာ္ၿပန္
စဥ္းစားမိတယ္..လူဆိုတာအခက္အခဲအေၾကာင္းအရာတစ္ခုေၾကာင့္ကိုယ္ခ်စ္တဲ့လူတစ္ေယာက္ကိုမမုန္း
ေသာ္လဲေမ့ပစ္သင့္ရင္ေမ့ပစ္ရမယ္ဆိုတာကို..က်ေနာ္ကေတာ့ေမွ်ာ္လင့္မိတယ္..သူက်ေနာ္ကိုမုန္းတီးလို.
စႊန္.ခြာသြားတာမဟုတ္ပါေစနဲ.လို႔....က်ေနာ္ဖတ္ဖူးတဲ့စာတစ္ေၾကာင္းရွိတယ္"မိုးခိုသူတို.ဘ၀ဟာမိုးရြာေန
တုန္းခဏတာပဲအဲဒီအမိုးအကာေအာက္မွာေနထိုင္ၾကတယ္၊မိုးတိတ္ရင္ေတာ႔အဲ့ဒီေနရာကေနကိုယ့္လိုရာကို
သြားၾကရမွာပဲ"အဲဒီအတိုင္းပဲေလ..ဒီထဲမွာခံစားရတဲ့လူကအဲဒီအရိပ္ကိုမက္ေမာေနတဲ့လူပဲခံစားရမွာေလ....
က်ေနာ္ေတာ့သူကိုတမ္းတေနဆဲပါ..သူဟာက်ေနာ္စိတ္ထဲမွာေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းလိုသတ္မွတ္ေနဆဲပါ..ဒါက
ေတာ့(၂၀၀၇)ရဲ.၀မ္းနည္းမွတ္တမ္းေလးတစ္ခုေပါ႔..ေနာက္တစ္ခုကေတာ့(၂၀၀၇)က်ေနာ္အတြက္ခ်စ္စရာ
ေကာင္းေသာညီမေလးတစ္ေယာက္ကိုေပးခဲ့ၿပန္တယ္..အမ၊ညီမမရွိညီအစ္ကိုေတြတာရွိတဲ့က်ေနာ္အတြက္
ေတာ့သူဟာက်ေနာ္ရဲ႕တကယ့္ညီမေလးတစ္ေယာက္ပါပဲ..က်ေနာ္ေလသူကိုအရမ္းစိုးရိမ္တယ္..ဘာလို႕လဲ
ဆိုေတာ့သူနဲ႔က်ေနာ္နဲ႕ကႏုိင္ငံခ်င္းကတစ္ၿခားစီ..သူတစ္ခုခုၿဖစ္ရင္က်ေနာ္မသြားႏူိင္သလို..က်ေနာ္ၿဖစ္ရင္လဲ
သူမလာႏူိင္ဘူးေလ..ဒါကိုေတာ့က်ေနာ္အရမ္း၀မ္းနည္းတယ္..တစ္ခါတစ္ေလလဲက်ေနာ္ပဲအတၱဆန္တာလား
ေတာ့ဘူးဗ်ာ..သူကတစ္ခါတစ္ေလစိတ္မာသလိုတစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့စိတ္ကေပ်ာ့တယ္ဗ်..ဒါေတြေၾကာင့္
သူကိုက်ေနာ္အရမ္းစိုးရိမ္တယ္..တစ္ခါတစ္ခါသူေတြးတာေတြကိုက်ေနာ္လိုက္မမွီဘူး.ပိုက္ဆံလည္းအရမ္းသံုး
တယ္..က်ေနာ္ေၿပာရင္လည္းအခ်ိန္တိုင္သူအလိုလိုၿဖစ္လာမယ္တဲ့..သူေၿပာတဲ့အတိုင္းၿဖစ္လာတတ္ေတာ့က်
ေနာ္ဘယ္လိုမွေၿပာလို.မရဘူး..ေနာက္တစ္ခုအိပ္ရာကႏူိးရင္ႏူိးၿပီဆိုၿပီးၿပန္အိပ္တတ္တယ္..ၿပီးမွအသည္းအ
သန္ေရခ်ိဳးၿပီးေက်ာင္းသြားတတ္သူ..ေခါင္းမၿဖီးပဲလြယ္အိတ္မွာအလွၿပင္ပစၥည္းဘာမွမပါတတ္တဲ့က်ေနာ္ညီ
မေလးေပါ႔..ဘာပဲပဲၿဖစ္ၿဖစ္ညီမအမမရွိတဲ့က်ေနာ္အတြက္ေတာ့တကယ့္ညီမေလးပါ..က်ေနာ္ကိုညီမတစ္
ေယာက္ရွိတဲ့အစ္ကိုတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ဘယ္လိုစိတ္အေၿခအေနရွိမယ္..အဲ့ညီမေလးအတြက္ဘယ္ေလာက္
အထိစိုးရိမ္ရတယ္ဆိုတာကိုခံစားခြင့္ေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးေပးညီမေလးေရ...ေနာက္(၂၀၀၇)ခ်စ္စရာအ
ရမ္းေကာင္းတဲ့လက္ေဆာင္ကေတာ့အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့သူငယ္ခ်င္းအစုတ္ပလုတ္ေလး(၃)ေယာက္
က်ေနာ္ကိုလက္ေဆာင္ေပးၿဖစ္သည္..ေလာကမွာေပ်ာ္စရာေကာင္းေသာအခ်ိန္ဟာေဘးမွာသူငယ္ခ်င္းေကာင္း
ေလးေတြရွိတဲ့အခ်ိန္ေပါ့.သူငယ္ခ်င္းဆိုတာတစ္ေယာက္၀မ္းနည္းတဲ့အခ်ိန္မွာတစ္ေယာက္ကေဘးမွာအားေပး
စကားဆိုေပးၿခင္းၿဖစ္တယ္.က်ေနာ္တို႕လိုအေ၀းေရာက္ေနတဲ့သူေတြအတြက္သူငယ္ခ်င္းေကာင္းဆိုတာအရမ္း
လိုအပ္တယ္..စကားေၿပာေဖာ္၊ရင္ဖြင့္ေဖာ္ေပါ့..သူတို႔ဟာက်ေနာ္နဲ႕ေတြ႕တာမၾကာေသးေပမယ့္တကယ္ငယ္
ေပါင္းသူငယ္ခ်င္းလိုၿဖစ္ေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းေလး(၃)ေယာက္..က်ေနာ္နဲ႔အၿပိဳင္ေပါရဲေသာမစု၊က်ေနာ္ကိုအာပါး
ေရေခၚတတ္ေသာမသက္၊အေမနဲ.အၿမဲတိုင္တတ္ေသာလူးလူး..မစုက်ေနာ္ရဲ႕ခ်စ္စရာေကာင္းေသာသူငယ္ခ်င္း
ေလး၊ပါးစပ္ေသးေသးနဲ႕ႏွာေခါင္းကဘာလူမ်ိဳးနဲ႕တူမွန္းမသိေသာေကာင္မေလး၊တခါတေလဘာေၾကာင့္မ်ားမ
သိငိုတတ္ၿပီး၊က်ေနာ္ေပါသမွ်က်ေနာ္ရစ္သမွ်ကိုအမ်ားဆံုးခံရတဲ့သူငယ္ခ်င္းေလး၊က်ေနာ္နဲ႕အၿပိဳင္ေပါၿပီးဗ
ယုတ္က်တတ္တယ္..ဘယ္ေလာက္ထိေပါတယ္ဗယုတ္က်သလဲဆိုက်ေနာ္တို႔ဖုန္းေၿပာရင္ၿဖစ္ၿဖစ္ခ်က္တင္ထိုင္
ရင္ေဘးကလူကတားယူရတဲ့အထိေပါရဲၾကတယ္..ေတြ႔ဆံုတာမၾကာေလးေပမယ့္က်ေနာ္ရဲ႕ညီမလိုေရာရြယ္တူ
သူငယ္ခ်င္းလိုေရာေပါင္းတဲ့သူေပါ့..သူလည္းက်ေနာ္ညီမလိုပဲပိုက္ဆံအသံုးၾကမ္းတယ္ဗ်..သူကဘာၿဇစ္ၿဖစ္က်
ေနာ္ကိုရင္ဖြင့္ေၿပာတတ္သူေပါံ႕..ၿပီးေတာ့က်ေနာ္အၾကံေပးသမွ်ကိုဂရုတစိုက္နားေထာင္တတ္ေသးတယ္..သူက
တစ္ခါတစ္ေလက်ေခါင္းမာတယ္ဗ်..ဘာမွကိုမစဥ္းစားပဲလုပ္တတ္တယ္..က်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့သူကိုဒီလိုတ
ဇြတ္ထိုးတတ္တာေတြေၾကာင့္က်ေနာ္စိုးရိမ္မိတယ္..တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့က်ေနာ္ကသူကိုဂရုဏေဒါသနဲ႕ေၿပာ
လိုက္မိရင္၀မ္းနည္းတတ္ၿပန္ေရာ..သူေၿပာတတ္တဲ့စကားတစ္ခြန္းရွိတယ္..မင္းလတ္ေရငါ့ရည္းစားကနင့္နဲ႕ေပါင္း
တာမၾကိဳက္ဘူး..သူကိုၿဖတ္မလား၊နင့္ကိုၿဖတ္မလားဆုိရင္၊နင့္ကိုၿဖတ္မယ္တဲ့..အာ..ဟုတ္ပါဘူးမွားလို႕..သူကို
ၿဖတ္မယ္တဲ့..ဒီလိုေၿပာတာဟုတ္တယ္မဟုတ္လား..ဟုတ္တယ္လို႕ေၿပာဟ..ေရးၿပီးၿပီ..ၿပင္ရေတာ့ဘူး..အဟီး..
က်ေနာ္ကိုဒီေလာက္အထိခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေလးေပါ့..ေနာက္တစ္ေယာက္အၿမဲတမ္းေက်ာင္းစာေတြနဲ႔နဘမ္းလံုး
ေနၿပီး၊သူၾကည့္လိုက္ရင္လူမႈ႕ေရးကိစၥအ၀၀ကိုကန္ထရက္ယူထားသလားမွတ္ေလာက္ေအာင္အလုပ္ရႈပ္တတ္
ေသာ၊ေမာင္ေတြအတြက္အၿမဲစိုးရိမ္တတ္ေသာ၊ပြစီပြစီလုပ္တတ္ေသာက်ေနာ္အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းထဲကတစ္
ေယာက္မသက္ေပါ့..သူလည္းမစုလိုပဲက်ေနာ္အေပၚအရမ္းခင္အရမ္းသံေယာဇဥ္ရွိတယ္ဗ်..သူအေၾကာင္းေတြကို
က်ေနာ္ကိုေၿ႔ပာၿပၿပီးရင္ဖြင့္တတ္ေသာ၊တခါတေလက်ေနာ္နဲ႔အတုူလိုက္ေပါတတ္ေသးတယ္..ၿပီးေတာ့သူနဲ႔က်ေနာ္
မွာအၾကိဳက္ခ်င္းတူတဲ့အရာကေတာ့ေဘာလံုးအသင္းအားေပးတာၿခင္းတူတယ္ဗ်..သက္တူရြယ္တူၿဇစ္တဲ့သူနဲ႕က်
ေနာ္ကေၿပာမနာဆိုမနာသူငယ္ခ်င္းေလးေပါ့..က်ေနာ္ေၿပာသမွ်ကိုလည္းစိတ္မဆိုးတတ္ဘူး..က်ေနာ္ကိုသူေၿပာ
တဲ့စကားေလးကအာပါးေရတဲ့အခုေနာက္ပိုင္းသူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာနင့္အခင္ဆံုးတဲ့..မသက္ေရလူအထင္ၾကီးရ
ေအာင္ငါ့ရႊီးလိုက္ၿပီ..ဟုတ္တယ္ေၿပာေပေတာ့..အဟီး.ေနာက္ဆံုးတေယာက္ကေတာ့သူနဲ႕ေတြ႔တာၾကာေပမယ့္
ရင္းႏွီးတာသိပ္မၾကာေသးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေလးလူးလူး..အခုခိိ်န္ေတာ္ေတာ္ကိုရင္းႏွီးေနၿပီ..အဟီး..ဘယ္ေလာက္
ထိရင္းနွီးလဲဆိုေၿပာမနာဆိုမနာေတြၿဖစ္ေနၿပီ..သူကအရမ္းရွက္တတ္တယ္ဗ်..ဘယ္ေလာက္ထိရွက္တတ္လဲဆို..သူ
ငယ္ခ်င္းအရင္းၾကီးၿဖစ္တဲ့က်ေနာ္ကိုေတာင္ဓာတ္ပံုမေပးဘူး..အရင္ကပါအခုရၿပီ..မေန႕ကရစ္ၿပီးေတာင္းထားလို႕..
က်ေနာ္တို႕ေတြကလူခ်င္းတာေကာင္းေကာင္းအေၾကာင္းမသိတာက်ေနာ္အေမကေတာ့သူသိေနၿပီ..အေမနဲ႕တိုင္ဆို
တာခ်ည္း..ၿပီးေတာ့သူမွာခ်စ္စရာေကာင္းတာေလးရွိေသးက်ေနာ္ေရးသမွ်ကိုမပ်င္းမရိဖတ္ေပးတတ္တာပဲ..သူလဲက်
ေနာ္ရဲ႕ရစ္သမွ်၊ဗယုတ္ေၿပာမွ်ကိုခံၿပီးက်ေနာ္နဲ႕လိုက္ေပါေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းေလးေပါ့..ၿပီးေတာ့က်ေနာ္ကိုစာက်က္ဖို႔
အၿမဲတမ္းေၿပာေပးတတ္ေသး..သူတို႕ေတြကက်ေနာ္ရဲ႕အခ်စ္ဆံုးလူေတြေပါ့..(၂၀၀၇)ကက်ေနာ္အတြက္ေပးအပ္
လိုက္တဲ့အဖိုးမၿဖတ္ႏူိင္တဲ့အရာေတြေပါ့..က်ေနာ္တို႔အားလံုးဟာအၿပင္မွာမေတြ႔ဘူးၾကေမယ့္စိတ္ေတြထဲမွာေတာ့ငယ္
ေပါင္းၾကီးေဖၚတကယ့္ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းေတြပါပဲ..တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္စိုးရိမ္ပူပန္မႈ႕ေတြနဲ႕..က်ေနာ္ဆႏၵတစ္ခု
ၿပဳထားတယ္..က်ေနာ္တို.အသက္ရွင္ေနတဲ့ကာလပတ္လံုးခင္မင္မႈေတြရင္းႏွီးမႈ႕ေတြမပ်က္စီးပဲ(၂၀၀ရ)ကေပးထား
တဲ့လက္ေဆာင္ကိုမပ်က္စီးအာင္ထိန္းသိမ္းသြားမယ္လို႕ဆႏၵၿပဳပါတယ္..ေနာက္က်ေနာ္ေလသူတို႕အာလံုးကိုအတူတူ
အၿပင္မွာၿမင္ဖူးခ်င္တယ္..မၿဖစ္ႏူိင္ဘူးဆိုတာသိရက္နဲ႕..က်ေနာ္ေမွ်ာ္လင့္ေနမယ္..(၂၀၀၇)ေရ..အရမ္းေက်းဇူးတင္
တယ္လို.ေၿပာရင္းႏူတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္..(၂၀၀ဂ)ကစလို႕ငါတို႔ခင္မင္မႈ႕သံေယာဇဥ္ေတြေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာအ
ထိတည္တန္႕ရမယ္လို႕အဓိဌာန္ၿပဳရင္း............................

No comments: