Saturday, December 8, 2007

blog ေလးၿပန္ရွာေတြ႔ၿခင္း

က်ေနာ္စာေတြအရမ္းေရးခ်င္ေနတာ..စာေတြကေရးလို႔မရဘူးၿဖစ္ေနတယ္..က်ေနာ္ဘေလာ့ဂ္ေလးေပ်ာက္သြားလို႔
ဒါနဲ.က်ေနာ္လဲစိတ္ညစ္ညစ္နဲ.ဘူေနရတာၾကာၿပီ..တေန.ေတာ့က်ေနာ္စာအရမ္းေရးခ်င္လို.ဘေလာ့အသစ္ေလး
လုပ္ရင္းက်ေနာ္ဘေလာ့အေဟာင္းေလးကိုၿပန္ေတြ႔ေတာ့အရမ္းေပ်ာ္သြားတာပဲ.. ဒီဘေလာ့ဂ္ေလးၿပန္
ေတြ႕ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုၿပတာေပါ့..ငါ့ဘေလာ့ဂ္ေလးၿပန္ေတြ႔ၿပီ..ဖတ္ၾကည့္ပါအံုးေပါ႔..သူတို႕ၿပန္ေၿပာမွ က်ေနာ္ေတာ္
ေတာ္ညစ္သြားတယ္..'နင့္ဟာကၿမန္မာလိုဖတ္မရဘူးတဲ႔ ' ..ေသေရာ..ၿမန္မာလိုေရးပါတယ္ဆိုမွ ၿမန္မာလိုမၿမင္
ရဘူးဆိုေတာ့..အမ်ိဳးမ်ိဳးၾကိဳးစားၾကည့္တယ္အဆင္ကမေၿပဘူး..ဒါနဲ႕မလုပ္တတ္ေတာ့တာနဲ႕ ေမွာ္ဆရာကို အကူ
အညီေတာင္းရတာေပါ႔...လုပ္ပါအံုး ကယ္ပါအံုးေပါ႔ သူကူ့ညီေပးလို႕ အခုက်ေနာ္ၿပန္ေရးလို႔ ရပါၿပီ.. ေက်းဇူးပဲေမွာ္
ဆရာေရ.... ကဲ ..ေရးေတာ့မယ္..ေရးပါလို. ေတာင္းဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေလးေရ...ဖတ္ဖို.ၿပင္ေပေတာ့....

No comments: