Sunday, December 23, 2007

နြားတစ္ေကာင္မွတ္တမ္း

ခ်စ္သူအိမ္မွာကၽြန္ေတာ္ေရာက္ေန၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႕နွစ္ေယာက္ဆိုဖာၾကီးေပၚမွာအတူယွဥ္တြဲထိုင္ၾက၏။
ကၽြန္ေတာ္ကခ်စ္သူကိုတင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ဖက္လိုက္၏။ခ်စ္သူကလဲကၽြန္ေတာ္ကိုတင္းတင္းက်ပ္က်ပ္
ပင္ၿပန္ဖက္၏။သို႔ေသာ္သိပ္မၾကာပါ။ကၽြန္ေတာ္ကိုအသာတြန္းဖယ္ၿပီးရုတ္တရက္ထရပ္လိုက္၏။ၿပီးေတာ့
မီးခလုတ္ပိတ္လိုက္၏။ကၽြန္ေတာ္အရိပ္အေၿခကိုေကာင္းေကာင္းနားလည္လိုက္ပါသည္။ေၾသာ္...သူအိပ္
ခ်င္ရွာၿပီကိုး။ကၽြန္ေတာ္သနားစိတ္ၿဖင့္ထၿပန္ခဲ့ပါသည္။

No comments: